sâmbătă, 7 august 2010

pe viitor as vrea sa....


.....sa pot sa spun ca nu am regrete. Sa pot sa rad cand interioru-mi plange(aia cu inima nu o pot folosi ca au luat-o toti retarzii),sa fiu aproape de oameni care sa imi permita sa ii bucur,sa ma accepte langa ei mereu si sa imi spuna ca inainte de orice esec sta placerea de a incerca,sa ma motiveze spunandu-mi ca inainte de victorie treci prin nenumarate pierderi, cand lenevesc sa imi spuna ca partea cu norocul incepatorului e valabila doar la nastere si din cand in cand sa ma mai faca dracu sa plang sa imi stearga zambetu' asta idiot dupa fata. As vrea sa imi multumesc familia asa cum isi doreste, dar pe partea cealalta sa ii fac sa inteleaga ca imi e mai bine singur, sa inteleaga ca nu vreau ajutorul lor si ca de acea sustinere aveam nevoie la inceput, nu acum cand sunt satul deja si obisnuit sa fiu singur,sa uit si sa lupt si sa uit din nou pentru ce am luptat. Pe EA o rog frumos sa ma ierte pentru cate i-am facut pana acum, dar sa ma inteleaga ca nu e usor nici pentru mine ( imi pare rau ca ma plang mai des eu decat tine :)) ),sa stie ca e singurul meu punct de sprijin si ca ea o sa ma ajute pe viitor sa rastorn Pamantul...e umarul care imi sprijina capul cand plang. Pe viitor as vrea sa rad mai cu pofta si sa nu va mai umplu capul voua,cititorilor, de atatea cacaturi care va irosesc timpul (e cel mai pretios lucru din lume), dar, sper sa nu realizati la fel de tarziu ca mine :(...sunt la stadiul la care nici macar nu stiu de ce dracu mai scriu...poate sa multumesc acei cativa,care inca ma sustin,dar....pe viitor as vrea sa......scriu mai vesel....
Pace voua,cititorilor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu