marți, 24 august 2010

Macar acum sa mai zambesc....


....cand razele de soare imi deschid ochii. Cand nici macar cafeaua nu ma incanta si prefer sa lenevesc alte cateva ore bune. Cand o usoara adiere ma mangaie. Cand ascult noutatile la radio si nu ma simt deloc atras de monotonia orasului. Cand nu imi lipseste nimeni mai mult decat berea rece si poate un pachet de tigari , dar totusi nu devine nimic o necesitate pentru a ma simti bine...o fac oricum. Nu exista nimic care sa imi schimbe starea...de inlocuit nici nu se pune problema. Ati trecut fiecare din voi prin starea asta. Unii poate alaturi de persoana iubita , altii poate singuri. Relaxarea e aceeasi si e incomparabila. Fiecare asteapta sa o faca iar. Trist este ca majoritatea doar o data pe an. Multi ne-am obisnuit cu asta , dar eu am replica mea in zilele cand nu muncesc....macar acum sa mai zambesc!! NOROC!!!

2 comentarii: