miercuri, 21 iulie 2010

un rasarit in luna lui cuptor....


....ma duce cu gandul intotdeauna la mare.Si ma bucur.Ma face sa uit de probleme si sa imi aduc aminte de vacantele petrecute acolo si de cacatul ala de concediu pentru care am strans bani un an :)).Ma face sa rad.Ma duce cu gandul la Ea...poate ca ma asteapta si s-ar bucura sa ma vada.Sau poate ca sta linistita sperand ca o sa vin.Poate e furioasa...sau doar putin nelinistita.Ea uneori e rece,dar imi incalzeste mereu inima.Ma simte cand apar,se bucura.Dar e si trista...am sa plec iar.Dar e mai bine asa decat sa nu ma vada deloc.Ne-am obisnuit cu ideea.Noi doi impreuna,separat.Dar timpul trece,astept sa o revad.Si mi se face dor.Desfac o bere rece dar nu are acelasi gust.Cu timpul am inceput sa iti uit parfumul...te vad doar in poze printr-o perdea de fum...dar te vreau.
In viitor,poate ca timpul nu va tine cu noi,poate ca voi fi departe,dar intotdeauna vom avea.....acel rasarit de iulie,un rasarit in luna lui cuptor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu